lørdag 16. april 2011

Alt-i-eitt-gryte med svinekotelettar

 I dag laga eg ein middag som passar seg sjøl, slik at om ein lagar han etter frukost, kan han stå  i omnen medan ein gjer andre ting.  Ein bruker ikkje oppskrift, men puttar det ein har/liker i gryta.  Eg steiker kotelettane før eg legg dei lagvis med grønsaker.  Det einaste vatnet eg hadde i, var det eg skylte ut av boksane med.  Viss ein har barn som er skeptiske til nokre av grønsakene, kan ein hakke dei i maskin slik at dei vert "usynlege".  Eg skulle ha hakka dei soltørka tomatane. Svinekotelettane skal eg bein og feitt frå.  Det har eg lagt ein plastpose med eit par teskeier salt med tanke på ei suppe ut i veka.

I dag hadde eg:
tomat i boks
poteter i skiver
løk i ringar
gurot i skiver
kvitløk, hakka
paprika i skiver
litt stilkselleri
litt purreløk
nokre søte, tørka tomatar

steikte kotelettar, salta og krydra
krydder etter smak

Mengdene får ein tipasse gryta/familien.  Eg hadde 3 boksar tomatar og 15 kotelettar.

Steik under lok på 150 grader 2-3 timar.
Servér gjerne med focaccia eller anna brød.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...