torsdag 28. juni 2012

1. og 2. feriedag

 Første natta legde vi oss hytte på Hamar. Der var grei standard med eige bad.
 Ut på ettermiddagen skulle frøkna og eg gå til ein Sparbutikk vi køyrde forbi ein kilometer før campingplassen.  Så greidde eg å velje feil retning i eit kryss.  Vi gjekk mot Stange.  Der oppdaga vi ei statue av Ingeborg Refling Hagen.
 Øystein jogga seg forbi seinare på kvelden.  I dag bestemte vi oss for å stoppe og ta bide.  Der dukka det opp ein slektning av henne. Ho fortalde oss ein del om forfattaren, huset og Suttungrørsla.
No har vi tatt inn på hotell i Grebbestad, Sverige. Vi går rett ut på plenen.  Her er bademulegheiter, i basseng om veret vert dårleg. Betre kan ein vel ikkje få det?

P.S.
Eg har tatt fleire bilde, men måtte låne av mannen.  Mine må overførast på ei maskin der eg kan sette inn minnekortet.

3 kommentarer:

  1. Ser besnærande ut! Skal de innom Nordens Ark?

    SvarSlett
    Svar
    1. Trur ikkje det ..., men vi veit om det.

      Slett
  2. Høres herlig ut.
    Riktig god ferie til deg og dine :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...