torsdag 7. juni 2012

Hagevandring

 I fjor hadde eg ein plan om at eg skulle kunne vise fram heilskapsbilde frå hagen.  det skulle bli lura og fint overalt.
 Men så er det no slik at der det er fint ei veke, kan det vere visna blomstrar neste.  Her planta eg ut alle potterosene mine i fkor haust.  Det ser ut som dei skal få ein ny vår - eller sommar.
 Desse har nok sådd seg sjølv innimellom perleblomstrar.
 Desse blada veks seg store ved sida av komposten.
 I alle paradis er det ein slange!
Det var enkelte i familien som var lei av den gamle engletrompeten og gav han utnamnet skaberakket.  No har eg fåt meg ein avleggar av ein litt annan type.  Den er lettare å få til å formeire.

I dag har eg hatt ein lang og intens arbeidsdag i Volda.  Då er det godt å rusle seg ein tur ut i hagen og plukke litt løvetannblad og skvallerkål til kaninane i kveldinga.  

2 kommentarer:

  1. Så masse flott du har!
    Kjekt å dokumentere litt kvart år.

    Nyt sola! :-)

    SvarSlett
  2. Eg liker å styre i hagen, men akkurat no er det travle tider på jobb.
    I morgon skal eg grille i fjøra med klassa, så no må detm bli sol!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...