søndag 4. mars 2012

Søndagsmiddag?

I veka som var stod det svinekotelettar med omnsteikte grønsaker og sjokoladefromasj til dessert på menyen.  Eg spurte ei av gruppene om det ikkje kunne vere ein god søndagsmiddag.  Det verka som dei ikkje forsto omgrepet.  Det var kanskje større skilnad på kvardagsmiddag og søndagsmiddag før.  Eg diskuterte det med ein kollega, og ho meinte at for berre ti år sidan kunne ein gå søndagstur og kjenne brunesauslukta i bygda.  No står det vel andre rettar på menyen?

Her vart det i alle fall norsk tradisjonsmat i dag, lammefrikassé.  Eg sjekka oppskriftene i begge dei raudruta kokebøkene.  Dei var heilt like.  Men eg har aldri brukt nellikspikar i krafta før. Eg serverer alltid sausen ved sida av.

Det er interessant å studere dei to kokebøkene. Dei fortel mykje historie. I den nye er der til dømes gulrotkake og tiramisu.

1 kommentar:

  1. Søndagsmiddag! Berre namnet gjer at ein kjenner god smak i munnen..

    Fin veke!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...