lørdag 14. desember 2013

Laurdagssyslar

 I dag har alle vore i sving på kvar sin måte.  Alle gåver som skal ut av huset, er no innkjøpte og stort sett innepakka. (Bildet vart tatt før eg sette på glasa, ser eg.)
 Frøkna har pynta peparkakehuset ho bakte førre helg.  Dei kunstnarlege evnene og tolmodet har ho ikkje arva frå meg.
 Eg stiller meg berre til disposisjon når sukker skal smeltast og glasur skal lagast.
 Pynten har eg kjøpt inn.
 Kva som helst farge får ikkje vere med!
Medan ho heldt på med dette, laga eg ein stor porsjon lussekattdeig med safran i.
Då eg begynte å bake dei ut i eit visst tempo, vart ho heilt oppgitt.  Arbeidet vart tatt ut av hendene mine.  Mi orsaking er kanskje at eg er van med at ting skal skje i eit visst tempo.  Dei fire mennene eg lagar mat til, er mest opptatt av smak, ikkje kor mange krusedullar det er i baksten.

I går var det ingen som hadde tid til å bake lussekattar.  For "borna" var det nattcup i hallen.  Sjølv var eg på julebord med jobben.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...