lørdag 21. desember 2013

21. desember 2013

 I dag kom studenten att frå Oslo.  Flyet var forseinka.  Dei måtte ta ut bagasjen og fjerne kofferten til ein som ikkje møtte opp.  Eg lurer på korleis folk får det til! Dette har skjedd oss og, så det kan ikkje vere heilt uvanleg.  Heldigvis reiste han på dagtid, og han kom berre ein time seinare heim att enn han skulle.  Det er verre når dette skjer på siste flyet.

Svoger og niese kom på middag.  Dei tek med seg gåver til den sida av slekta.  Eg steikte ein heil kalkun, noko eg sjeldan gjer.  Det er lettvint mat til mange.  Til dessert serverte vi karamellpudding og krem med julekaker attåt.
Årets julemysterium er kvar alle juledukane har vorte av?  Slike stripa juledukar har eg til alle borda på svovene og i kjøkenet.  No fann eg berre ein av tre i denne storleiken.  Eg har bestemt meg for at det går fint an å ha to ulike dukar på to ulike bord i stova.Plan B er å ha kvite dukar med raude løparar på begge borda.  Vi får sjå.  I dag har eg pynta litt til jul.  I morgon skal alt det lilla vekk og juletreet skal hentast. Eg trur vi er i rute!

2 kommentarer:

  1. Syns ofte noe av julepynten forsvinner i løpet av året.
    Eller er det vi som glemmer? Nei det kan ikke stemme??
    Går veldig greit med kvit duk med løper på. Jeg har det
    på spisebordet nå. Skal ha selskap i morgen, og orket ikke
    å måtte vaske den røde duken før jul, så derfor kvit.
    Ha en god søndag :)

    SvarSlett
  2. Ein gøymer kanskje ting på lure plassar som ein heilt sikkert skal hugse neste år ...
    Det kan lett verte mykje raudt, så litt kvitt får tolast.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...