søndag 29. desember 2013

Julegåver og vektproblem

 No er grendacupen slutt, laga til ungane rauk ut i semifinalane. Alle hadde tilbod om kotelettmiddag, men han som er med å arrangere, valde å stå over.  Sjølv har eg vore bortom og sett ein kvartfinale, men elles vore heime og lese og gjort husarbeid.
 I tillegg har eg kosa meg med ei av julegåvene.
Når eg skal bake etter oppskrift, bruker eg å vere pinleg nøyaktig.  Viss eg held fram å bake etter hovudet, lærer eg ikkje noko nytt.  Men her starta problema. Vekta til høgre har eg fått av bror min for kanskje 15 år sidan.  Den har vore trufast heilt til i haust. Då begynte eg å måtte skifte batteri ganske ofte.  I går var det heilt umogeleg å få liv i henne sjølv med heilt nye batteri.

Eg såg meg ut ei vekt på nett med solcellepanel.  I mellomtida tenkte eg at eg kunne låne ei av dei eldste vekt enepå skulekjøkenet.  Vel heime lyste det Lo for low batteri på den lånte vekta.  Eg fekk skifta batteriet, men det var uråd å få liv i denne vekta også.  Då vart det til at eg brukte ei 30 år gamal lita vekt som eg har liggande øvst i skåpet.  I dag lånte eg ei ny vekt på skulekjøkenet som virka.

Då eg seinare på dag skulle inn i nettbanken, lyste kalkulatoren svart i alle punkt.  Det var berre ein ting å gjere, nemleg å kjøpte nytt batteri.  Då eg ikkje fekk tala fram med heilt nye batteri, måtte eg berre le!
 Men kveitestang vart det! At oppskrifta ikkje vart halvert, kan eg verken skulde på vekta eller kokobokforfattaren!
 Klippestanga med vaniljekrem (her juksa eg og brukte Piano) heva godt.
 Eg treng vel ikkje seie at ho gjekk unna som varmt kveitebrød!
 I går bakte eg eit rundt surdeigsbrød.  Surdeig har eg i kjøleskåpet.  No matar eg den nokre gonger i døgnet slik at det vert "futt" i han slik det skal vere i følgje Sverre Sætre.
I dag hadde eg så mykje surdeig at eg like godt gonga oppskrifta med tre. Med 2 1/2 dl vatn i kvart brød, vart 2-litersformene litt store.
Desse brøda vert merkeleg nok ikkje sure.  Dei høver godt til alle slags pålegg, synest eg, også syltetøy.

Som sagt har eg nytta delar av dagane til lesing.  Eg trudde det skulle kome ei bokmelding i dag.  Det vert nok ikkje før i morgon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...