søndag 30. desember 2012

Bok 58 : Mellom sommerens lengsel og vinterens kulde

Frå coveret:

En roman hentet fra politiets hverdag - en rå verden fylt av kynisme, intriger og maktkamp. En gråkald kveld i november hopper en amerikansk journalist fra 15. etasje i studenthjemmet i Stockholm hvor han bor. Selvmord, slår politiet fast i rapporten. Mannen var dessuten så hensynsfull at han etterlot seg et brev, et svært poetisk selvmordsbrev riktignok: - Jeg har levd mitt liv mellom sommerens lengsel og vinterens kulde... Men politiinspektør Lars Martin Johansson ved Rikskriminalen klarer ikke å slippe saken. Det er noe som ikke stemmer, mener han. "I en helt egen divisjon i svensk krimlitteratur." Helsingborg Dagblad.

Eg bestemte meg for å begynne å lese bøker av denne forfattaren fordi eg såg han på Skavlan, og forstod då at eg hadde gått glipp av noko.

No synest eg det er vanskeleg å skrive noko om romanen.  For det første har eg brukt lang tid på den, og for det andre så begynte eg midt inne i ein serie.  Persongalleriet vart noko vanskeleg for meg.

At forfattaren skriv godt og har stor innsikt i det han skriv om, er det ingen tvil om.  Han har ein slik skarp penn som eg liker.  Så eg får sjå om eg ikkje skal prøve meg på fleire romanar etter kvart.  Eg har eit par liggande.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...