lørdag 2. juli 2011

Sviskekake


Inspirasjonen til å lage denne kaka fekk eg på gamlebloggen min.  Observante blogglesarar har kanskje fått med seg at slekta kjem hit i morgon.  Kaka er enkel å lage.

Botn
4 dl brunt sukker
4 eggekvitar
Ha sukker og eggekvite i miksaren og pisk til ein tjukk marengsmasse. Smør marengsen utover ei langpanne dekt med bakepapir. Steik botnen på 150 grader i 1 time.

Sviskekrem
1 pakke svisker
ca 2 dl vatn

5-6 dl kremfløyte

Kok sviskekompott av svisker og vatn. Avkjøl kompotten og pisk fløyten. Bland saman med slikkepott. Del marengsbotnen i 2. Ha sviskekrem mellom laga og på toppen. Kaka bør stå i minst 5-6 timar å trekke. Pynt er etter eigen fantasi. Eg brukar daimcrisp.

Marengs er lett å forme som ein vil når ein skal dekke den med krem.  Eg brukte karamellpuddingfatet mitt i dag.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...