onsdag 6. juli 2011

Bading i Brandal?

 I går kveld køyrde eg til Brandal for å plukke opp nokre karar som hadde vore på Brørene.  Då fekk eg idéen om å sykle dit.  I dag start dagen først skya og så lettskya.  Det ville vere dumt å setje seg inn i ein bil i sola, og når ein var framkomen, var sola vekke.  Då er det betre å sykle og vere ute heile tida.

Det var ikkje varmt då vi starta, og på vegen utover vart det heller kjøligare med ganske sterk vind.  Planen var å sykle berre på gangveg, men der var asfaltarbeid på gamlevegen, så vi måtte sykle ei strekning på hovudvegen.  Heldigvis hadde vi hjelm!
I Brandal badar ein visst heile året, har vi høyrt.  Frøkna la seg av.  Inne på land fekk ho på seg det nye plagget bodysuit i frotté og ei flisjakke.  Ho fekk fort varmen i seg att.

Denne veka har eg ikkje vore på ein einaste butikk.  Planen er å tære på det vi har og berre kjøpe mjølk og frukt/grønt.  Men på heimvegen fekk vi så lyst på vassmelon begge to.  Då nytta vi høvet til å kjøpe eit par liter mjølk.  Planen er å greie seg med eitt kjøleskap ein periode.

Etter turen skein det skikkeleg opp her, og vi har grilla og sola oss.

2 kommentarer:

  1. Så herleg å få bade..
    Fornuftig å tære på det ein har i hus..

    Nyt sola!

    SvarSlett
  2. kor fine bilder ;)
    skulle ønske eg kunne gå ned i fjæra å kose meg ...
    smil fra monika

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...