mandag 31. januar 2011

Surdeig og sånn

 I haustferien kjøpte eg Schakenda si bok til halv pris på Moa.  Då laga eg ein surdeig etter hans oppskrift.  Deigen har eg halde liv i sidan.  Eg har ein lys deig ståande.  Eg friskar han opp stort sett annan kvar dag når han står i svalskap.
 Før helga tok eg opp eit grovbrød som viste seg å vere fruktbrødet hans som eg laga før jul.  Laurdag tok eg litt fin surdeig og blanda med grov rug og vatn.  Dette gir ein aktiv surdeig dagen etter.  Eg brukte ein ertestor gjærklump i tillegg.  Frukta tok eg frå lageret eg driv og ryddar vekk, det vil seie brukar opp.  Eg deler deigen i fire og har i tolitersformer.  Brødet mitt er 2/3 grovt.
Det må du bake meir av seier borna.  Det er så godt med brunost til skulemat!  Eg kunne ikkje ha sagt det betre sjølv.

Eg synest ikkje det er rett å gjengi oppskrifta hans.  Men eg kan anbefale heile boka.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...