torsdag 27. januar 2011

Sei

Eg har lova ein blogglesar å legge ut enkle oppskrifter på bloggen - slikt som ungdomar kan greie å lage.  Og kva er vel enklare å raskare å lage enn fiskerettar?


FISK I LØK- OG PAPRIKASAUS
2 porsjonar
 1/2 løk i skiver
1/2 paprika, i strimlar
1 ms olje (eg bruker smør)
1 ms kveitemjøl
1 dl vatn
1 dl matfløyte (eg bruker kremfløyte ev. blanda med mjølk)
1/2 fiskebuljongterning
300-400 g sei eller torsk
salt(1/2 ts) og pepar (1 krm)

1. Skyl og rens løk og paprika.
2. Varm opp oljen i steikepanna.  Set til løk og paprika og surr til løken er mjuk og blank.
3. Dryss over mjølet og set til buljongterning, vatn og fløyte.
4. Legg fiskestykka i sausen og lat dei trekkje ca 10 min.
Eg kokte mandelpoteter til fiskegryta i dag.  Ris høver godt til. Elles rydda eg litt i kjøleskåpet.  Der fann eg brokkoli og blomkål.  Blomkål passar til det meste ein serverer poteter til.  Nokre gulrøter, ein sitron, nokre mandarinar, appelsiner og eple gjekk rett i juspressa.  Vi kom fram til at det vart "elleve om dagen", ikkje 150 g av kvar frukt/grønnsak til kvar rett nok.


Andre rettar av sei finn de på gamlebloggen min.
Sei i tomat- og urtesaus
Sei i karrisaus
Omnsbakt sei
Fisk på grønnsakseng

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...