fredag 7. januar 2011

Meiningsmålinga avslutta

Eg spurte blogglesarane om kva dei et på nyttårsaftan.  I ettertid ser eg at det kanskje skulle ha spurt om kva blogglesarane åt denne nyttårsaftan.  Då kanskje dei som ikkje har fast meny på nyttårsaftan.  Resultatet på denne uhøgtidlege undersøkinga viste av at 28 som svarte åt:
71% pinnekjøt
17 % kalkun
17 % svineribbe
7% annan fiskemiddag
7% annan kjøtmiddag
3% lutefisk

Eg hadde nok ikkje trudd at så mange ville svare pinnekjøt.  No er det kanskje slik at det er flest vestlendingar som les bloggen?  Elles har eg hatt ein teori om at pinnekjøt kjem til å spreie seg både på jul- og nyttårsaftan.  Eg stod og såg på fåreribbe saman med ein tyrkisk kurder for nokre år sidan.  Han fortalde at han var van med tørka fårekjøt frå heimlandet.  No såg eg ein reportasje om halalfåreribbe før jul.  Det var visst vanskeleg å skaffe nok.  Sjølv dei som ikkje feirar jul, får no fridagar saman med familien, så det er no ikkje rart at dei og vil ha god mat.

Pinnekjøt er også dyrare, og kanskje dermed finare, mat? Der den eine partnaren er van med svineribbe og den andre med pinnekjøt, vel ein kanskje å ha det eine på julaftan og det andre nyttårsaftan.

Av og til får ein inntrykk av at kalkun er nyttårsmiddagen framfor alle.  Eg trur nok at mange et kalkun i løpet av jula.  Det er greit med ein stor kalkun når ein er mange.  Små familiar vel kanskje å kjøpe ein filet.

Elle så trur eg nok at det vert servert meir ein ein middagsrett rundt om i heimane både julaftan og nyttårsaftan, noko meiningsmålinga og viste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...