lørdag 8. januar 2011

Coop-kupp-kombinasjon

 Prix held fram med sine "få-attpå-tilbod", og eg held fram med å bite på.  No treng ein ikkje å bruke desse para av varer i lag.  I dag fann eg wokgrønsaker frå desember (wokgrønsaker + svinekjøt) Toro pizzabotm (+karbonadedeig) og storfekjøt (+ stroganoffgryte) frå januar.
 Til pizzabotnen som kostar 23,20 høyrer det til ein pakke karbonadedeig.  Dette vert ein rimeleg karbonadedeig altså, og så vil ein få nokre pakkar pizzabotn til overs.  Derfor bestemte eg meg for å lage focaccia av pulveret.  Då eg skulle sjekke baksida av pakken, stod der oppskrift på focaccia også.  Eg let foodprosessoren kna deigen, kjevla han ut og sette til heving.  Konsistensen på deigen var ikkje heilt som vanleg gjærdeig.
 Brødet vart fint.  Men kva sa juryen, altså familien?  Vi var samde om at konsistensen var som til kake, litt smuldrete.  Smaken var grei.

Eg trur ikkje det hadde tatt så mykje lenge tid å lage vanleg dei med rikeleg gjær og la deigen heve berre ein gong.
 Når eg lagar wok, har eg både wok og steikepanne i sving.  Eg hadde i to raudløkar,litt hakka ingefær, soyasaus og søt chilisaus i tillegg til to pakkar wokgrønsaker og storfekjøt.  I dag hadde eg vanleg ris og altså focaccia til.
No er jula på veg ut og våren på veg inn her i huset.

1 kommentar:

  1. Gode tilbod det der..
    Smart med tips til å bruke pizzadeigen til noko anna..

    God helg!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...