mandag 14. april 2014

Bok 20: Din vakre jævel

Dette er ei bok som fleire elevar på skulen har lese i det siste.  Ein lærar sa at dei likte ikkje slutten. Så då eg kom over lydboka, lånte eg romanen for å gjere meg opp mi eiga meining.

Ungdomsromanen handlar om umogleg kjærleik mellom ein 15 år gamal gut og ei 25 år gamal kvinne.

Robin robbar Hedvig for mellom anna ringen ho har fått av han ho skal gifte seg med.  Møtet får uante konsekvensar.

Eg let det fall nokre ord på skulebiblioteket om at slike sexscener hadde ikkje vore lovlege i min ungdom. En høver ikkje til høgtlesing i klassa slik eg hadde lurt på, sukka eg.  Kanskje dei vert så nysgjerrige at dei les boka?

Les gjerne kva Dagbladet skriv.

Ein vaksen lesar vert ikkje overraska over slutten.  Men eg forstår ungdomane sin reaksjon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...