fredag 25. april 2014

Stem på årets påskekrim!

I dag kunne blogginnlegget vore frå hagen.  Rosene er klipte.  Eg kunne og ha skrive om  ei bol eg har lese.  Men så kom det over meg at eg ikkje har hatt det tradisjonelle påskeblogginlegget: Stem på årets påskekrim.  Om nokon har sakna det, så får dei altså sjansen til å stemme.  Du treng ikkje ha sett alle for å stemme!  Det at du til dømes berre har sett ein krim, er og eit val!
 Hinterland gjekk på NRK med 4 avslutta episodar.  Krimhelten Tom Mathias har flytta frå London.  Vi anar ei trist historie i privatlivet hans. No bur han heller enkelt i Wales. Dette er tradisjonell krim med særpreg.
 Sjølv har eg ikkje sett alle episodane med Poirot enno.  Eg veit at han vil døy i den aller siste episoden.  Dette skal eg få med meg.  Dette var årets tradisjonelle krim.  Ein veit omtrent kva ein får.
Mayday er utradisjonell krim i fem episodar.  Politiet arbeider i bakgrunnen.  Ei tidlegare politikvinne har ei sentral rolle.  Elles vert ein kjend med fleire interessante  personar og skjebnane deira.  I VG vert serien kalla heksebryggeri.  Eg vil tru at dette er ein krim ein anten vil gi høge eller låge terningkast.

Det er mange innom bloggen min kvar dag, og eg synest det er kjekt om de tek dykk tid til å stemme!

2 kommentarer:

  1. Har ikkje sett nokon påskekrim i år :)
    Det blir svært lite fjernsynssjåing.
    Ynskjer deg ei god helg, med håp om fortsatt sol og varme!
    Mvh. V.

    SvarSlett
  2. Hei 😊 så både Hinterland og Poirot, men vanskelig å si hvem som var best. Hinterland er ny britisk krim som eg har stor glede av. Poirot av Agatha Cristy er velkjent og god underholdning. Nei ikke lett å velge, men denne gangen går stemmen min til Hinterland - gøy med noe nytt 😊

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...