mandag 27. februar 2012

Knallgode brød del 1

 I dag vart eg litt skuffa då det ikkje låg lapp i postkassa om bokpakke.  Eg har sjølvsagt bestilt meg bøker på Mammutsal.  Det hadde vore greitt å vite kva bøker ein får av dei ein har bestilt.

No manglar eg ikkje akkurat bøker!  På biblioteket på Moa oppdaga eg i haust boka "Knallgode brød" av Wenche Frølich..  Boka inneheld litt brødhistorie, ein bakeskule og ein god del teori rundt korn og brødbaking. Eigentleg skulle eg ønskje meg denne boka til jul, men så kom ho på -50% i ein nettbokhandel med fri frakt.
 Ein god del av oppskriftene er prosjekt som går over timar eller dagar.  I dag bestemte eg meg for å begynne på meit skålda brød med krydder i.  På Sunnmøre Folkebutikk fann eg fennikkelfrø.
 Til to brød knuste eg 1 ms anisfrø og 1 ms fennikelfrø. Morter nytta ikkje, så eg brukte stavmiksaren.  Denne blandinga luktar godt.
Frøa blanda eg med 6 dl sammalen kveite, 50 g smør og 6 dl kokande vatn. Dette bør stå i minst tre timar - eller over natta.

Framhald følgjer ...

P.S.
I ei anna oppskrift skal det vere durumkveite.  Kan nokon seie meg kvar ein får kjøpt det?

1 kommentar:

  1. Spennande med nye oppskrifter..

    Flott att stirren gjer jobben sin :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...