torsdag 16. februar 2012

Torsdagstur til byen

Ærendet i byen i dag var som vanleg å levere bøker på biblioteket.  Der fann eg dei to siste bøkene om Hellemyrsfolket. Den andre romanen trur eg har fått blanda kritikk.  Det kan hende opplesaren løftar boka.
 På eine bokhandelen reklamerte dei med at dei gledde seg til mammutsalet og la ut nokre smakebitar på førehand.  Eg fann denne boka om tradisjonsmat i Sør-Trøndeleg. Eg har ein del slike i kokeboksamlinga mi.
Ei god kokebok bør innehalde noko meir lesestoff enn berre oppskrifter, meiner no eg.  Eg har vorte meir historieinteressert med åra.

Ei anna samling som vart utvida i dag, er serviettsamlinga mi.  Eg fann store fine middagsserviettar til konfirmasjonen i vår.  Då yngstemann skulle konfirmerast for tre år sidan, hadde enkelte laga bordkorta før eg hadde kome i gang.  Ein vert meir avslappa for kvar konfirmasjon.  Men eg gløymer ikkje kor vanskeleg det var å finne serviettar ein gong eg trudde det skulle vere ei smal sak. Eg har lært at ein bør ikkje sjå for mykje føre seg.

I år er det forresten ein bleikrosa farge som er motefargen til jentekonfirmasjon.  Det skal ikkje vere cerise.  Kor mykje eg bryr meg om akkurat det, vil nok kome for ein dag i mai.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...