fredag 15. februar 2013

Vinterferie og ei kjensle av vår?

Vinterferie
I dag kan vi sjå fram til ei heil veke fri.  Rett nok har eg fem klassesett med prøver i sekken, men eg trur det skal gå relativt greitt å rette dei.  Då har eg og fått unna prøver for ei stund.  Eg har ei kjensle av at perioden fram til påske vil gå svært raskt, ikkje minst fordi der ligg ein Londontur midt i.

Vårkjensle
Det er kanskje å ta hardt i at ein får vårkjensle?  Snøen smeltar ute, og inne kan ein kjøpe seg litt vår.  Eg erstatta perleblomster med narsissar i dag.  Perleblomsterløkane skal plantast ut.  Eg er spent på om dei frå i fjor har overlevd vinteren.

Ny etikett
I mat og helsefaget bruker vi mest mogeleg kokeboka "Kokebok for alle".  Men no på våren får elevane velje kva dei vil lage av ulike råvarer.  Då finn vi oppskrifter på nett, i kokebøker og i brosjyrar. Desse oppskriftene er ikkje alltid like lette å forstå for 9. klassingar.  Eg endrar ofte på oppskrifter etter kvart som eg ser kvar problema ligg.  Eit enkelt døme er at dei gløymer å sette på omnen. Mine oppskrifter startar derfor ofte med nettopp "Set omnen på ...". Vaksne lesarar får ta oppskriftene for det dei er. Eg kjem til å merke dei med "Skulekjøken". Eg legg ut lenkjer på facebooksidene til elevane, så finn dei oppskriftene her.  Først ut er biff stroganoff. 

Då vil eg ønskje blogglesarane ei god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...