fredag 22. februar 2013

Fiskekaker

I dag har eg laga fiskekaker av 2,5 kg fiskefarse.  Litt eksperimentering vart det og etter diskusjonen om muskat eller ikkje muskat.  Eg laga først ein porsjon med og ein utan. Dei med vart best! Oppskrifta fann eg i "Frå bollar til burritos" frå 1998.  For dei som ikkje har laga fiskekaker før, kan det vere lurt å starte med denne.  Sjølv har eg prøvd mange, men kjem tilbake til denne.  Eit alternativ er å lage fiskekarbonadar med løk i. Eg doblar oppskrifta i min foodprosessor.

Eg bruker ikkje å ete når eg lagar mat, men når eg steiker fiskekaker er der ein del svinn, må eg innrømme ...
Fiskekaker
250 g fersk fiskefilet
1/2 ts salt
2 ts potetmjøl
1/2 krm pepar
1/2 krm muskat
ca 1 dl lettmjølk''

1. Del fiskefileten i bitar og legg dei i ein matprosessor saman med salt, potetmjøl og krydder. Køyr blandinga nokre sekund.
2.  Spe med iskald mjølk.  Køyr til farsen er fin og jamn 30-40 sekund.
3. Form farsen tilrunde, sprekkfrie kaker med ei matskei dyppa i kaldt vatn.
4. Lat margarin/olje bli lys brun i ei steikepanne og steik fiskekakene pent brune på begge sider ved middels varme.

Eg serverte kokte poteter, blomkål, raspa gulrot, sylta raudbetar, rømme og smør til.
 Journalisten kom att frå Tyrkia i dag tidleg, så vi var fem til middag.  De hugsar kanskje at eg vann 100 serviettar?
Nokre avleggarar som har røtt seg.
Elles har eg baka eit enklare brød i dag.  Eg gløymde å ha frø i deigen.  Framhald kan følgje, for dette var kjempegodt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...