søndag 30. september 2012

Fårikål - pepartrikset

 I veka som var kom Mona Halvorsen med eit godt tips til Bent Stiansen som skulle koke fårikål på "Fårikålens dag".  For å få den gode peparsmaken skulle ein legge peparen i vatn over natta. Ho brukte eit litermål medan eg berre tok eit vanleg glas.

Vi hadde fårikål førre søndag også.  Men det som vart til overs, vart ete opp i løpet av kvelden.  Så det vart ingen restar. Vi hadde derfor lyst på ein ny runde i dag.  Sjølv liker eg best nykokt fårikål, men eg er samd i at det er godt med god peparsmak. Og i framtida kjem eg til å følgje Mona sitt råd!

Eit anna spørsmål kom opp: Kor mykje kjøt treng ein til kvar person?  Bent Stiansen meinte 350 g til kvar mann. Det er eg samd i, men 350 g bør ein ha til både kvinner og menn - minst. Mitt kjøt var det i alle fall ein del bein og feitt i.

Når eg skal lage fårikål, bruker eg den raudruta kokeboka.  Sidetalet kan eg i hovudet:328.  Der er ein feil: Ein må doble saltmengda.  Peparmengda er også altfor beskjeden.  I dag brukte eg 1 dl kveitemjøl i jamninga.  Det er passeleg i mi panne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...