onsdag 26. september 2012

Hagen i dag

 Eg ser at mange bloggarar på Sunnmøre har vore ute i hagen i går og i dag.  Så eg vart inspirert til å ta meg ei lita hagevandring i eigen hage. Vi hadde litt nattefrost natt til måndag, men dei fleste plantane har tolt det.
 Haustfloks i lilla og rosa.

 Hagegullris.
 Hortensiaen eg fekk av klasse 10A i fjor vår.
 Desse Stargazerliljene kjøpte eg i potte og planta ut etter avblomstring.
 Nokre tek feil av årstida.  Rhododendron i september.
 Desse rosene blomstrar heile sommaren.
 Eg veit ikkje kva denne rosa heiter.  Her går ho under "Coop-rosa".  Eg raska henne med meg då eg kjøpte to halve hekkar i fjor. Veks villeg gjer ho i alle fall.
 Og det er meir å gle seg til.  Oktoberbergknappen skal sprette ut.  Den står lenge også som avskoren.
Og her kan det bli raude bær.  Så får vi ta in kristtorn til jul

1 kommentar:

  1. Så mange flotte blomar/busker du fortsatt kan glede deg over i hagen :-)

    Oktoberbergknapp kallar eg Kjærleiksurt ;-)

    Nyt dei fine dagane!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...