lørdag 1. september 2012

1. september

 Det er litt vemodig å gå inn i den første haustmånaden.  Eg sit med ei kjensle av at det ofte har vore sol og fint ver denne dagen.  Ei "jente" i nabolaget har ofte hatt fint ver på fødselsdagen sin.  No er ho student i Oslo. Kanskje ho har tatt med seg fineveret dit?
 Med ny månad kjem det nye coopkupp.  Førre månad starta dei med ein ny variant, brødkupp.  Ein får anten brød attpå pålegget eller pålegget attpå brødet.  Og eg bit på.  Sidan eg ofte handlar om kveldane, når eg ikkje dette tilbodet.
Brødet er berre 43% grovt, men det er eit godt alternativ til loff i smørbrødgrillen.  Vi har vore utan smørbrødgrill ei stund.  I dag kom eg endeleg på å kjøpe ny.  Eg synest ostesmørbrød er eit greitt til supper eller som eit eige måltid.

Salami er ikkje noko magert pålegg, berre så det er sagt.  Med 35% feitt, bør ein ikkje legge for tjukt på ...
Attpå kjøtdeigen får ein Toro pizzabotn.  Som kjent er eg ingen tilhengar av posemat. Det er best å lage mat frå grunnen av.  Men så har eg eit anna motto: "Det er greitt med alt som er gratis", ikkje at denne akkurat er gratis. Tenåringane i huset skal få lage seg pizza i kveld.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...