torsdag 20. september 2012

Fleire bilde frå Stavanger

 Eg har lova blogglesarane bilderas frå Stavanger.  Vi vart fascinerte av gamlebyen.

Folk skaper sine eigne idyllar.
Brustein - flate og "i vater".
I andr enden av byen var der ei fargerik gate.  Legg merke til flagget.





 Domkyrkja.  Der kom akkurat ut eit brudepar som vart møtt av eit lite sangkor.
 Alexander Kielland.
 Ei statue av ein meir ukjend mann.  Eg synest det er greitt å ta nærbilde av det som står skrive.  Det gjer eg ofte når eg er på museum også, så kan eg studere det meir nøye når eg kjem heim.

3 kommentarer:

  1. Stavanger er jo en flott by.
    Veldig koselig å rusle rundt i byen å bare se seg om.
    Ha en herlig kveld :)

    SvarSlett
  2. Me var der for nokre år sidan. Ei oppleving som
    gjer at me snakkar om å reise dit igjen.
    Gamlebyen er koseleg og spennande.
    Oljemuseet er utruleg spennande. Var der to gongar for
    å få med alt...

    SvarSlett
  3. Det ser ut som omder er mykje forandra i Stavanger sidan sist vi var der. Dei fargerike husa hasse eg hugsa. Men Domkyrkja kjende eg att. Vi trakka mykje rundt i byen dei to gongane vi var der.Første gongen var i 1990.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...