fredag 30. september 2011

Tomatsuppe

I dag stod det ein pakke gardsegg utanfor huset då eg kom heim etter ein travel dag og ei travel veke på jobb.  Eg bestemte meg raskt for å lage tomatsuppe, slik at eg fekk smake på dei ferske egga.

Det går ein reklame på TV no om kor trygt det er med tørka mat, altså det eg kallar pulvermat.  I fare for å fornærme nokon, så meiner eg at det er ikkje særleg stas med tomatsuppe frå pose.  Næringsinnhaldet kan umuleg verte det same.  Ein tomatboks får du for 5 kroner, så dette er rimeleg mat.
1 liten løk, finhakka
1 båt kvitløk, finhakka
1 ms smør eller olje
1/2 ms kveitemjøl (kan sløyfast)
1 boks tomatar
5 dl vatn
1 grønsakbuljongterning (ev. annan buljongterning/2 ts buljongpulver)
1/4 ts pepar
1 ts basilikum eller oregano
ev litt salt og/eller sukker

1. Surr løken og kvitløken i olje eller smør til løken vert mjuk.
2. (Ha i kveitemjøl)
3. Spe med vatnet og ha i resten av ingrediensane.
4. Lat suppa koke i 5 minutt eller meir.  Mos ho med stavmiksar.

Servér suppa med egg som du har kokt smilande, omtrent 7 minutt.  Eit ostesmørbrød attåt smakar også godt. Ein kan gjere suppa mildare/meir "barnevennleg" med å ha litt (1 dl) mjølk i.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...