lørdag 11. februar 2017

Bok 7: Naboparet


«Naboparet» er en intens psykologisk spenningsroman som får hårene til å reise seg!

Barnevakten avlyser i siste liten, og Anne og Marco lar sin seks måneder gamle datter, Cora, ligge hjemme og sove mens de går til naboene i huset ved siden av for å spise middag. De har med seg babycall og veksler på å gå hjem og se til henne hver halvtime.
Likevel, da de kommer hjem på slutten av kvelden, står døren på gløtt, og Cora er borte ... Hva har skjedd? Hvem kan stå bak? Anne og Marco begynner å grave i hverandres historier.

Vet de alt om hverandre? Kjenner de familiene sine, vennene? Og hva vet vi om naboene våre?


Eg synest romanen starta bra. Men for meg fell det raskt saman.  Oppklaringa vert langdryg, heldigvis med ein liten snert på slutten.

Eg ser at Naboparet får strålande kritikkar, så eg reknar med at mange er usamde med meg.  Det er berre å lese romanen og gjere seg opp si eiga meining.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...