mandag 20. februar 2017

Vinterferie

Skodda ligg heller sid her i dag, så noko vinterkjensle får ein ikkje.  Veret er meir heilårs.  Vi har brukt føremiddagen til diverse ærend. 

I helga har vi hatt besøk av Håkon og Birte.  Ho fann ein genser i ein katalog eg viste henne.  Genseren er ein eg har sett på og likt.  Eg skal montere ei kufte i ferien, og eg har strikka frå strikkedagboka eg fekk til jul.  Desse jakkene vil dukke opp på bloggen etter kvart.

Men ein må vere litt streng med seg sjølv.  Eg har med meg ein prøvebunke på 44 prøver på 8 sider kvar. Så her vert det 12 om dagen - minst. Elles skal eg begynne å  kjøkenskåp. Alle tinga har stått i "nyestova" og støva nede.  Mottoet for den jobben er "hastverk er lastverk". 

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...