lørdag 22. oktober 2011

Skuffefyll

 Eg veit ikkje korleis det er i andre sine kjøkenskuffer, men i mine har lett for å bli fylte med meir eller mindre nyttige dingsar.  I dag tok eg fram ein eg ikkje har brukt siste åra.  Den stammar nok frå eit Tupperwareparty frå 80-talet ein gong der den var ei slik gåve som alle får. Kva skal ein kalle dingsen, ikkje eggdelar, men kanskje eggskiljar?  Den fungerte fint, men ein gjer det like lett på gamlemåten.  Eg synest det er lurt å bruke det eg kallar skulekjøkenmetoden når ein kakkar egg.  Då legg ein egget inni handa og bruker ein kniv til å kakke over egget.  Når ein skal ha heile egg, er det ikkje noko problem å kakke egget på kanten av bollen.  På skulekjøkenet vert det liggande litt for mange egg på benken om ein bruker denne metoden ...
 Eg rigga meg til med ein pakke egg.  Mi erfaring er at det er lurt å ha kontroll på talet på egg.  Det er lett å kome ut av teljinga.  Dei to kakebotnane laga eg ein deig til.  Såleis kunne eg hatt alle eggeplommene i eitt glas.  Men marengsbotnane laga eg med ein halvtimes mellomrom.
Slike former finst det vel mange av rundt om i heimane.  Mi er i alle fall velbrukt.  I går frakta vi pizza i den, i dag Kvæfjordkake.

No for faren og frøkna for å ta dagens dugnadsinnsats.  Gutane skal på opprykksfest i Eliasløa. Eg ser fram til ein herleg kveld i eige selskap!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...