onsdag 8. juli 2015

Munch og Van Gogh

Tidlegare i vår la ei eg gjekk på lærarskulen saman med, ut på facebook at ho hadde vore på Munch og Van Gogh-utstilling på Munchmuseet. Då la eg med ein gong plan om å få det med meg, og det angrar eg ikkje på! Det er flott å sjå meisterverka! 

Nokon kunstekspert er eg ikkje, men eg er glad i å sjå på kunst. På lærarskulen pugga vi ei lita bok til ei prøve. Det ein lærer når ein er ung, sit relativt godt.  Elles førebudde eg meg i går med å lese på heimesida til Munchmuseet. 

Det er in å fargelegge for tida. Eg har sikra meg ei fargeleggingsbok med Munchmåleri. Yndlingsmåleriet mitt er nok "Livets dans". I dag la eg merke til kor lilla bakgrunnen er.

Eg bruker å legge inn nokre norske kunstmålarar når eg underviser i litteraturhistorie. Då eg underviste i teikning i barneskulen, brukte eg Munch sitt "Solen" for å få vekk den typiske sola oppe i hjørnet. Det vart mange flotte måleri'

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...