mandag 27. juli 2015

27. juli 2015

 For at flest mogleg i slekta skulle få treffe mellomstemann, inviterte vi gjengen i dag.  Det er dessutan foreldra mine sin 53-årsbryllaupsdag.  På menyen måtte det derfor stå rømmegraut.
 Eg plukka inn omtrent halvparten av dei kvite peonane i hagen.  Der var 15 knoppar i år.  I fjor kjøpte eg først ein peon i potte.  Seinare kom dei avblomstra til under halv pris.  Då slo eg til og kjøpte to til.  Planen var at dei tre røtene skulle vekse saman.  No der det ut som der er ein stor staude.  Peonane er enkle.  det er kanskje derfor dei står så fint oppreiste?

Sidan vi skal ut og reise, og dei unge mennene som skal passe huset ikkje er så opptekne av å pynte med blomsterbukettar, sende eg buketten med mor mi.
Ein av aktivitetane i dag var å grave opp staudar til blomsterbedet til systera mi.  Vi måtte gje oss før vi fekk begynt på den sista halva av hagen ...

Serviettane valde eg fordi så mange i slekta er så glade i visdomsord - eller ikkje ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...