tirsdag 21. juli 2015

Kokoskake

Denne skuffekake laga Wenche på frukost-TV onsdagen før sommarferien. Kaka har visst vore populær hos matbloggarane.  Vi smakte ei som likna i Sverige, så for meg er ho litt svensk.  Ein kan vel og seie at dette er luksusvarianten av bedehuskaka.
 
Eg bakte kaka til hagefesten.  Då fann eg ut det var best å lage nokre skuffekaker slik at det garantert ikkje vart for lite mat!
 
For å lettare finne fram til kaka i framtida legg eg oppskrifta ut her omsett til nynorsk.  Wenche si ligg her.
Kakebotn
300 g smør
1 1/2 dl matfløyte eller mjølk (Eg brukte H-mjølk)
6 - 7 egg
360 g sukker
1 vaniljestong, skrap ut frøa (2 ts ekte vaniljesukker)
350 g kveitemjøl
3 ts bakepulver
  1. Set steikeomnen på 180 grader. Kle ei langpanne med bakepapir.
  2. Smelt smøret i ei panne og ha i mjølka. Set til side.
  3. Pisk eggedosis av egg, sukker og vaniljesukker.
  4. Sikt i det tørre (mjøl blanda med bakepulver) vekselvis med mjølkeblandinga.
  5. Hell røra i langpanna.
  6. Steik kaka midt i omnen i 30 minutt til kaka er gyllen, men ikkje gjennomsteikt.
  7. Lag kokostoppinga medan kakebotnen står i omnen.

Topping
300 g smør
500 g brunt sukker
1 ½ dl matfløyte eller mjølk
400 g kokos
 

  1. Smelt smør, brunt sukker og matfløyte/mjølk i ei (stål)panne.  Rør til du får ein glatt masse.
  2. Ta panna vekk frå plata og rør inn kokos.
  3. Ta ut kaka og set omnen på 210 medan du fordeler toppingen jamnt utover kaka.
  4. Steik kaka i 10 minutt til.
  5. Avkjøl kaka før du skjer i henne!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...