søndag 20. mars 2016

Bok 12: Tarantellen


Eiendomsmagnaten Marc Tesson og hans respekterte familie tilhører det øvre sosiale lag i Paris og lever stille og tilbaketrukket. 40 år tidligere måtte de rømme hals over hode fra et borgerkrigsrammet Algerie. I kjølvannet.lå flere døde personer og store personlige tap.. En novemberkveld i Paris forsvinner et familiemedlem. Dagen etter blir bilen hans funnet med liket av en ung, ukjent kvinne i baksetet. Den nordnorske spesialetterforskeren Orla Os er ansatt i det franske politiet og blir satt på Tesson-saken. Etter hvert avdekker hun og hennes kolleger historier om svik og skyld og gamle synder. Tiden sletter ikke alltid alle spor. Og i utkanten av begivenhetene sitter det en og spinner et farlig nett . og venter på neste offer. Tarantellen er Jorun Thørrings tredje kriminalroman. Flere kritikere har utropt henne til en ny, stor spenningsforfatter

Denne lydboka tok eg med meg frå biblioteket i Ulsteinvik måndag då eg ikkje fekk den eg for etter. Eigentleg var eg ute etter noko anna enn krim, men eg fann ikkje noko som freista.  kanskje eg skal bruke påska som påskot til å sluke nokre krimromanar?

Krimromanen er bygd på ei kjend oppskrift: Hendingar i fortid, her og på eit anna kontinent, og handlingar i notid. Sjølve krimgåta er ikkje så spesiell. Det som gjer romanen kjekk å lese, er kanskje menneske- og miljøskildrinane. Eg ville gitt den 4+

2 kommentarer:

  1. Eg sjekka bloggen min. Denne boka las eg i 2009. Har lese fleire bøker av forfattaren, som anten skriv frå Paris- eller Tromsø. Eg synest det er litt artig å lese "franske" bøker-morar meg litt over det franske snobberiet, særleg åndssnobberiet.

    SvarSlett
  2. Det gjer kanskje forfattaren og!?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...