tirsdag 15. september 2015

Sommarlett

I går nytta eg høvet til å få tatt bilde av meg i den nye sommarlettkufta mi.  Ho er strikka i Finull etter oppskrift frå Kofteboka.Eg gjer berre ein vri: Eg snur boka opp-ned, for eg liker best å ha rosene oppe til gode.  Det er og ein fordel at ermane kan strikkast som små lette prosjekt, ikkje som del av eit plagg. I Kofteboka meiner ein at det er best å begynne i halsen. Då kan ein prøve plagga etter kvart. No har eg strikka så mange jakker at eg synest det går greitt med ermlengde og anna.

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny, fin kofte! Forstår ikkje at du får tid til å strikke så mykje.

    SvarSlett
  2. Så kjempefin! Og kjekt gjere eigen vri :-)

    SvarSlett
  3. Ei nydelig kofte.
    Dette er du flink til så det er jo
    greit å gjere det på sin egen måte.

    SvarSlett
  4. Skapningane i Ugleskogen har vel aldri sett så fine kofte før :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...