søndag 6. september 2015

Bok 41: Svart daggry

 
Olivia Rönning har valgt å vende tilbake til politiet etter et sabbatsår og har fått jobb i ordenspolitiet i Skåne. Da det lille lokalsamfunnet rystes av mordet på et barn, blir Olivia raskt trukket inn i etterforskningen. Noen dager senere begås det et nytt drap, denne gangen rett utenfor Stockholm. Dødsfallet har klare paralleller til drapet i Skåne. Rikskrim kobles inn, og kriminalførstebetjent Mette Olsäter blir satt på saken. Sporene peker i retning av høyreekstreme miljøer. Samtidig får den tidligere politimannen Tom Stilton en utklippsbok om det uoppklarte mordet på en tidligere luksusprostituert. Stilton var i sin tid ansvarlig for etterforskningen, men ble presset ut og har siden ikke klart å glemme saken. Da det viser seg at et DNA-spor knytter sakene sammen, tar det hele en uventet vending. Mette Olsäter, Olivia Rönning og Tom Stilton må samarbeide for å bekjempe drapsmenn som ikke skyr noen midler i kampen for det de tror på.  
 
 
Denne krimromanen er skriven etter ein vanleg formel med hendingar i notid med røter i fortida. Eg har ikkje lese dei to første i serien, noko som hadde gjort det litt lettare i og med at ein ville kjent etterforskarane frå før.  No sit eg at med ei kjensle av at romanen manglar noko. Det er for polert på eit vis.  Ein greier ikkje å fenge denne lesaren i alle fall. Språket er rett fram.  Opplesaren irriterer meg innimellom med at ho til dømes les "insjinativ" og legg trykket feil på voldtatt. 
 
Eg saknar altså både godt språk og godt oppbygd spenning.  terningkast 3 frå meg.


3 kommentarer:

  1. Eg veit at eg har lese denne, men krimbøker hugsar eg som regel lite att av.Dessutan er mange til forveksling like.

    SvarSlett
  2. Las på bloggen min, det kan du også gjere om du vil vite meir om meininga mi. Boka eg las etter denne, Lotus blues, har eg nyss lese for andre gong. Svært sjeldan eg les om att krimbøker-men dt kjem ei bok til som er framhald av Lotus.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...