lørdag 15. februar 2014

Laurdag 15.februar

 Som så ofte når det er ferie, bruker ein den første dagen til å lande.  Siste veka har vore fylt av aktivitetar.  Ikkje minst klarte eg å gløyme at eg er 50+ og stilte på damelærarlaget i landhockeyturnerina.  Då eg var 40 brukte eg å seie at eg kunne gjere det same som då eg var 30, berre at konsekvensane dagen etter er annleis.  Det same kan vel seiast når ein er 50 ...  Vi vann i alle fall!
 Laurdagane stikk eg gjerne innom biblioteket.  I dag fann eg denne lydboka.
Det eg ikkje tnkte over då eg begynte på jakka mi, var kor seint rillestrikk går samanlikna med glattstrikk.  No har eg tatt meg ein pause frå bolen for å strikke ermar.

Om nokon lurer på kva matrett eg har laga i dag, så er det berre tilbehør, nemleg søtpotetstappe.  Eg serverte det til ein gryterett der ein ville servert potetstappe eller poteter.  I dag kokte eg poteter og søtpotetstappe, for eg har no sett reklamen!  Familien likte stappa, men ville ha poteter også.  Søtpotet er kanskje for søtt til å ete mykje av?

2 kommentarer:

  1. Ja det merkes jo at en ikke er 30 lenger. :)
    Men en får bare ta med seg den ekstra++ dagen etterpå.
    Har tenkt å lage søtpotetstappe, men kanskje det er lurt
    å ha poteter i tillegg ja.
    Ha ei fortsatt god helg :)

    SvarSlett
  2. Takk for det! Det som tok ein dag då ein var 40, tek kanskje to når ein er 50. Er i alle fall bra på dag tre.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...