søndag 16. februar 2014

Søndag med småregn og skodde

Sjølv om ein ikkje synest ein gjer på så mykje, går dagane fort!

Det beste med denne søndagen er at ein slepp å tenke jobb.  Eg har rett nok eit par bunkar i veska, men dei skal eg ta ein annan dag ...

I dag laga eg ballj som eg serverte Brudevollmor og rabbe til.  Av balljesodet laga eg to brøddeigar.  Så vert det kanskje ikkje meir brødbaking i ferien?

Medan eg styrer på, lyttar eg på ei svært spennande lydbok som eg for alvor begynte på i går. Det vart og eit godt alternativ til skiskyting... Ei stund verka det som skodda la seg i sympati her.

Elles går det framover med oppussinga her.  No skal eg bestille hyller.  Enn så lenge er serviettsamlinga vekkpakka.  Dei eg fann i dag er frå ein konfirmasjon.  Om eg ikkje tek feil, var det mellomstemann sin?  Han kjem forresten heim frå hovudstaden i slutten av veka.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...