lørdag 1. februar 2014

1. februar

Dagen i dag har gått fort.  To av borna skulle springe Grimstadvatnet rundt. Mitt oppdrag var å levere eit brett med sveler til arrangementet.  For at vi skulle ha nokre sjølve, laga eg like godt røre av tre liter kulturmjølk.  Då eg skulle steike dei, takka takka for seg, eller rettare sagt slo jordfeilbrytaren seg av kvar gong eg sette i kontakta.  Eg fekk ordna meg med ei alternativ løysing. Svelene vart leverte til rett tid.

Bildet over har eg knabba frå Vikebladet.  Frøkna vann si klasse.  De kan lese om det her om de vil.

God helg!


2 kommentarer:

  1. Gratulerer med seieren til jenta di. Las det på Vikebladet i stad. Dokke er ei aktiv familie.
    God laurdagskveld.

    SvarSlett
  2. Friidrettsanlegg og - interesse har ho arva frå far sin!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...