lørdag 23. november 2013

Energibarar

I dag har eg øvd meg til valfag måndag.  Det er Fysisk aktivitet og helse som skal lage mellom anna energibarar.  Dei som trener mykje, treng å fylle opp lagera sine.  Eg laga dobbel porsjon.  Hugs berre å passe omnen.  Mine stod nok i nokre minutt for lenge.  
Til 8 barar treng du:
3 dl frukostblanding
6 ts (=2 ms) sukker
1 egg
1 eggekvite
6 ms peanøttsmør (nesten 1 dl), romtemperert
30 g hakka kokesjokolade


  1. Set steikeomnen på 160 grader.
  2. Rør saman alle ingrediensane i ein bolle.
  3. Form 8 barar 4 x 10 cm.  Eg brukte ein bordkniv til å forme dei og trykke dei litt flate.
  4. Steik i 20-25 minutt.

Oppskrifta er frå "Spis smart- en kokebok for unge idrettsutøvere."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...