lørdag 9. november 2013

9. november

Etter ei heller hektisk veke med lite søvn, var det godt å få sove seg ut i dag.  Det vart ein tur til sentrum før eg begynte å gjere noko fornuftig.  Eg oppdaga at genseren skulle strikkast på pinnar nr 6 1/2, ikkje 6 slik eg trudde.  Heldigvis hadde eg ein rundpinne til bolen i 6 1/2. Men eg treng både fempinnar og ein ermpinne. Det måtte bestillast, så eg håper eg får dei i tide.  Det er stor kvalitetsskilnad på pinnar.  Den eg strikkar på no er anten frå Nille eller Europris.  Dei er ikkje glatte nok for meg. PT sine metallpinnar liker eg best, men det er vel ei smaksak eller ei vanesak.

På biblioteket fann eg desse bøkene i dag.  Ingen av dei er av den typen eg hiv meg over.

Om nokon lurer på kva det fornuftige er, så har eg retta to prøver i dag, ei før og ei etter middag. I morgon har eg tenkt å knekke minst ein bunke til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...