onsdag 23. mai 2012

Seier bilda sanninga?


Ein av fordelane med å blogge er at ein dokumenterer det ein styrer med.  I haust var eg på Kaffi-Kari på lanseringa av Smalhans.  Før det stakk eg innom Mestergrønn og kjøpte 100 tulipanløkar.
 Eg meiner at eg sette den rosa-raude blandinga i dette bedet ...
 ... og den raud-gule i dette.

Eg er ikkje heilt sikker på om bilda ikkje lyg litt her?  Det gjer ikkje så mykje, for tulipanane er fine dei.

Utgangspunktet for dette blogginnlegget, var at mor mi meiner at dersom ein plantar raude og gule tulipanar saman, endar dei opp spraglete.  Time will tell!

1 kommentar:

  1. Eg trur nesten at dei spragla tulipanane er nye av året, for det kjem mange av dei etter kvart. Men er har opplevd blandingsraser før.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...