tirsdag 15. mai 2012

Ei ulykke kjem sjeldan åleine

 Søndag kveld vart TV-skjermen svart.  Etter litt om og men fekk vi fram att kanalane, og så tenkte vi ikkje meir på det.  I går då vi endeleg hadde tid til å sette oss ned og sjå på ein av filmane vi hadde liggande på Riks-TV-boksen, men då oppdaga vi at den var tom. Alle opptaka var sletta. Det var kanskje like greitt, for vi hadde aldri kome igjennom lista.

Så var det tid for klesvask.  Vaskemaskina vart sett på, men tørketrommelen hadde slått ut sikringa.  Den har ikkje virka optimalt siste året, så eg eg glad for å kunne skifte den ut.  Det hastar ikkje, meiner eg, men der er ungdomane usamde.
Så var det I-poden min.  Av og på-brytaren stod  fast ein dag i veka som var.  Den fekk eg til morsdag, så den vart straks levert inn for reklamasjon.

Fotoapparatet mitt er heller ikkje gammalt.  I går fekk eg så vidt lagt over bilda.  Eg prøvde fleire slike leidningar for å føre over.  Svikten er i inntaket.  Heldigvis veit frøkna råd.  Du kan gjere slik som i Vikebladet.  I den nye datamaskina vår kan ein heldigvis sette inn minnekortet.  Så i dag får de sjå bilde av tulipanane mine.  Amplane har stått på grusen i vårvinden.

Det store spørsmålet er no: Kva vert det neste?

1 kommentar:

  1. Uff, håper du er ferdig med uhell no då, for fleire år..
    Nydelege blomster hos deg.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...