mandag 28. mai 2012

Bok 26: Isbaderen

Isbaderen er den åttande krimromanen med etterforskaren  Gunnarstranda. I denne romanen spelar ein ung kollega av han, Lena Stigersand ei viktig rolle i etterforskinga.

Saka dei arbeider med startar med at dei finn ein mann er drukna.  Ei narkoman kvinne vert påkøyrt og drepen av eit tog i ein tunnel.  Det viser seg at sakene heng saman, og at begge er mord.  PST vil legge lik på saka.

Privatlivet til Lena vert også viktig i krimgåta.  Meir vil eg ikkje røpe.  Romanen er spennande frå byrjing til slutt.  Eg må innrømme at eg måtte lytte til den siste CD-en ein gong ekstra, for eg var ikkje sikker på om eg hadde fått med meg alle poenga.

Språket i romanen er presis.  Her ryggar ikkje folk bakover.  Forfattaren nyttar ulike andre uttrykk for akkurat den handlinga.

Eg fann ei liste over alle romanane med Gunnarstranda og Frölich:
* Dødens investeringer utgitt første gang i 1993
* En liten gyllen ring utgitt første gang i 2000
* Mannen i vinduet utgitt første gang i 2001
* Lille Tambur utgitt første gang i 2003
* Den fjerde raneren utgitt første gang i 2005
* Svart engel utgitt første gang i 2007
* Kvinnen i plast utgitt første gang i 2010
* Isbaderen utgitt første gang i 2011



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...