torsdag 31. mai 2012

Den gode grunnen og den eigentlege grunnen

Den gode grunnen til at eg tok meg ein bytur i dag, var at eg skulle levere inn eit par bøker på biblioteket.  Der fann eg og ei bok som eg har hatt lyst til å lese frå ho kom ut!

Ein annan, minst like god grunn, var eit bilde eg såg på facebooksida mi frå Røyset sko. Det er mange fødselsdagar og feiringar i næraste framtid.  Eg treng eit nytt antrekk.  Dei som kjenner meg, veit at eg ikkje er spesielt glad i å pynte meg.  Aller helst prøver eg å snike meg unna å gå i kjolar og skjørt.  Men sko ... I morgon får eg skaffe meg resten av antrekket.

4 kommentarer:

  1. Ja det er mye kjekkere å kjøpe sko enn klær.
    Men en må nå ha nye klær også av og til. Lykke til
    Det var flotte sko. Så også gode ut.
    Ha ei herlig helg :)

    SvarSlett
  2. Kjempefine sko! Ser gode ut også!

    SvarSlett
  3. ine sko, ser gode ut også. Boka har eg lese, og gløymt.
    Har ein lei tendens til å ikkje hugse krimbøker, då er det godt å ha ein blogg.

    SvarSlett
  4. Boka var skræmande realistisk. Flotte sko!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...