lørdag 27. august 2011

Det begynner i butikken

 I dag stod eg opp og sette TV-en på P1.  Gunda var på nitimen og snakka om mat i tronge tider og kokeboka si Smalhans.  Eg reknar med at Smalhans ligg i postkassa mi over helga. Til då får eg ta for meg kokeboka eg kjøpte i går.  Eitt av poenga der var at folk bruker stadig meir tid på å lese kokebøker medan dei bruker mindre tid på kjøkenet.

Viss eg skal kritisere boka for noko, må det vere den ingrediensen ein ikkje har i hus - om de forstår kva eg meiner.  Og når det gjeld meg, er det ganske godt gjort, for eg har eit rikt matlager.  Raud paprika har eg til dømes alltid, men ikkje grøn.  Eg har purreløk, men ikkje vårløk.  I ei fiskeoppskrift med skvåsj skal det vere torsk.  Eg har frysaren full av sei.  Her kunne ein kome med alternativ, eller skrive torsk/sei/... .Ein parentes med (kan sløyfast) er greitt viss ingrediensen kan sløyfast.

På bildet over er litt av dagens handel.  Gunda sa i nitimen at ein bør handle frukt og grønt den dagen dei kjem til butikken, nemleg måndag.  Men eg hadde ikkje handla sidan onsdag.
Rydderettar
Denne veka står det grønsaksuppe og scones på menyen på skulekjøkenet.  Der kokar eg kraft av lammelår og kotelettbein frå i vår.  I dag kokte eg  kraft  her heime av kotelettbein frå førre søndag som hadde lagt i ein pose med 1-2 ts salt, og laga suppe med norske grønsaker.  Då fekk eg rydda ein del grønsaker ut av kjøleskåpet.

Torsdag laga eg pasta bolognese og putta opp i restar av "italienske" grønsaker.  Det er lurt å gjere det til ein vane å lage slike grønsakrettar av grønsakene før dei vert øydelagde.  Det treng ikkje vere meir innvikla enn at ein steiker dei med olje og krydder i omnen eller lagar ein wok.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...