onsdag 17. august 2011

1950-talet

Denne godt ivaretekne komfyren står i eit moderne miljø på butikken Landhandelen i Ørsta. det er ein Grepakomfyr med to plater.

Mormor hadde ein slik komfyr i Ålfotehuset på Nordfjordeid i 1953. Det var tenesteleilegheiter til sjukehuset, og ho budde der til ho vart pensjonist i 1974.  Eg har vage minne om kjøkenet der komfyren stod.  Besta kan svare på om der ikkje hang ei blåmønstra kaffikvern til venstre for han?

Platene var treige på desse komfyrane.  I skuffa kunne ein halde maten sånn nokonlunde varm.  Steikomnen var ikkje termostatstyrt, så ein måtte sjølv passe på å slå opp eller ned temperaturen med brytar.

Neste gong eg er i Ørsta, skal eg ta meg ein tur inn og studere komfyren nærare.   Her skreiv eg litt om ein liknande komfyr.

Blogglesarar må gjerne sende meg bilde av komfyrar og fortelje om dei, viss dei då ikkje vil legge dei ut på sin eigen blogg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...