tirsdag 27. juni 2017

Trasskofte til Margrete

I dag møttest vi i Ørsta der vi besøkte far min og heldt han med selskap medan mor mi var hos frisør. Eg rakk ein frisørtime her før den tid.

Årets kufte valde eg utan å forhøyre meg direkte. Ho er for lik ei eg strikka til meg sjølv i vinter til at eg kunne strikke den til meg sjølv. Då fekk eg lyst til å strikke den til systera mi. Resultatet er eg svært nøgd med!

Husfliden i Ålesund har PT2 garn. Det er akkurat same kvalitet som Finull. Eg synest dei burde slå saman dei to garntypane. Blåfargane er i Tumi. Oppskrifta er i Wiolastrikk. Den har og vore i Familien.

Når det gjeld namnet, så har kufta fått den fordi mønsterfargane er strikka i vrangmasker ...

1 kommentar:

  1. Tusen takk igjen - denne blir neste skuleårs favoritt!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...