fredag 15. juli 2016

14. juli 2016 - dagen derpå

 Dagen i går vert dessverre skriven inn i historiebøkene som ein av dei tristaste.  Minne om 22.juli kjem fram att for mange.  Akkurat som då, så tenkjer ein at nokre av oss godt kunne ha vore der. Vi likte oss godt der i fjor, og mannen ville gjerne tilbake i år.  Eg insisterte på eit nytt feriemål. Så i år vart det Brighton, rett nok ei veke før.

Eg synest nokre av ungdomane i familien har valt seg litt utrygge feriemål.  Då har eg fått høyre at det like godt kan skje stader der vi reiser som Brighton og Nice.  Det har dei dessverre rett i. Det er vanskeleg å fange opp slike einslege ulvar som let seg inspirere til terror.

Uansett må vil ikkje la oss skremme til å la vere å reise.
 I dag fekk eg føremiddagsbesøk av ei god venninne.  Ho hadde med seg ein nydeleg gardenia som luktar herleg. 
Elles gjekk eg meg på ein serviettsmell igjen ... Til fem kroner pakken, ja, då datt dei berre oppi handlekorga.  I dag brukte eg mange urter då eg laga spagetti bolognese med focacciabrød til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...