tirsdag 5. juli 2016

Brighton pier

6 kommentarer:

  1. God ferie !
    Eit praktisk spm.
    Bruka du BlogPress når du bloggar ? Eller anna måte ?
    Treng tips til ferieturen...

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg bruker appen som heiter Blogger. Kvit B på oransje bakgrunn. Bilda vert litt spre, som de ser, men dei får eg minske på ei datamaskin.
      Eg bruker Blogspot. Reknar med at det finst appar ril alle blogselskap ..

      Slett
    2. Takk for tips.
      Eg har brukt, men har dårleg erfaring med BlogPress på iPad, bilda forsvinn frå innlegget etter ei tid.
      Skal sjekke ut den du nemner.

      Slett
    3. I dag streikar mobilappen, så no dår eg prøve nettbrettet ... Det skal ikkje vere lett!

      Slett
  2. Har vært der, men husker ikke det flotte gjerdet.
    Kanskje det er nytt, er mange år siden vi var der.
    Kos deg videre på ferie :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! Ikkje så lett å hugse alle detaljar - om ein då ikkje tek bilde av det ....
      God ferie til deg og dine!

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...