onsdag 23. juli 2014

Bok 39: Seks år

Frå coveret:
Seks år har gått siden Jake Fisher så Natalie, sitt livs kjærlighet, gifte seg med Todd. I seks år har han holdt seg unna Natalie, men da han kommer over Todds nekrolog klarer han ikke å holde seg unna begravelsen. Der får han et glimt av Todds kone det er bare det at hun ikke er Natalie. Hans perfekte bilde av Natalie begynner å rakne, og han skal komme til å sette sitt eget liv i fare.

Eigentleg hadde eg tenkt å lese denne romanen på engelsk.  Men då eg fann den norske MP3-lydbokversjonen på biblioteket, vart freistinga for stor. Romanen er kort, så eg lytta til den eit par dagar.

Eg liker Harlan Coben sine bøker godt. Han held spenninga oppe gjennom heile romanane sine. Denne startar marerittliknande.  Folk hovudpersonen har kjent, kjenner han ikkje.  Stader han oppsøker, har aldri vore der.  Jake gir ikkje opp å finne Natalie.  Gradvis rullar han opp mordgåta. Slutten er noko amerikansk, men han er logisk, så vi går med på han.

2 kommentarer:

  1. Eg har nylig lese denne boka, så du kan lese meininga om den på bloggen min om du vil. Eg synest begynnelsen var lovande, men boka heldt ikkje det den lova, etter mi meining.

    SvarSlett
  2. Eg forstår kva du meiner!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...