fredag 20. juni 2014

Bok 33: Maiblomst

Omtale:

Maiblomst er ni år og reiser rundt i en bobil sammen med faren sin. En dag kommer hun forbi en savnetplakat. Jenta på plakaten ble bortført som toåring - Maiblomst ser til sin forskrekkelse at bildet er av henne selv! Spørsmålene tårner seg opp: Er Maiblomsts pappa virkelig hennes far? Hva har skjedd med hennes mor?

Denne romanen treiv eg meg med sist eg var på biblioteket i byen.  Der var få titlar eg ikkje hadde lese. Ikkje for å vere fordomsfull, men eg har ikkje så stor tru på forlaget - at det borgar for kvalitetslitteratur.  Slik sett innfridde den forventningane.

Romanen er lettlesen, og historia er god. Men forfattaren kunne gjort så mykje meir ut av den!  Folk er for snille! Oppklaringa eller avslutninga er altfor lite dramatisk i ei så dramatisk forteljing.  Det er rett og slett for snilt.

Romanen passar for dei som vil lese ei triveleg, småspennande historie utan særleg litterære kvalitetar

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...